Vragen, meldingen? Onze medewerkers helpen je graag

  • 11 februari 2020

Dagelijks staan 3 à 4 medewerkers van de dienst Klantenonthaal en DifTar paraat om infovragen, meldingen, klachten, compostbestellingen … te beantwoorden die binnenkomen via het groene nummer 0800/97 0 97, via info@ecowerf.be of via een contactformulier. In 2019 heeft de dienst zo in totaal 46.300 telefoons en 17.000 e-mails verwerkt.

In 2019 investeerde EcoWerf in een volledig nieuwe en gebruiksvriendelijke website, waar inwoners informatie per gemeente kunnen vinden. Bij het uitwerken en opbouwen werd rekening gehouden met de ervaringen van onze groene lijn-medewerkers, de resultaten van het perceptie-onderzoek dat EcoWerf liet uitvoeren en de input van de milieudiensten. Onze website is vlot raadpleegbaar op je smartphone of tablet, wat nodig is, want meer dan 60% van onze bezoekers bereikt ons via een mobiel toestel. Wekelijks trekt onze website een 5.000-tal bezoekers aan.